Lördag ♥

Godmorgon!
Idag är det härliga lördag och det är så skönt! Få sova ut äta lyxfrukost & sen göra vad man vill :) Förlåt för att uppdateringen försvann lite där men har haft fullt upp i stort sig hela tiden. 
 
I torsdags red jag ut i skogen på en regnig runda vilket tog ganska lång tid då jag mest skrittade och kollade lite nya stigar. Himla rolig runda då Iza var så himla glad hela tiden & taggade :)
 
Igår så stack jag upp till Gark direkt efter skolan, det är där vi ska ha Iza under vintern. Så vi målade skjulet i hennes hage och kollade till hennes box lite. Idag ska vi köra upp henne, ska bli så skönt. Mycket närmre till henne så jag kan ta mig och själv och sen har vi ju ridhus. Kommer sakna alla skogsvägar där imot :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback