Stolt över min ponny idag!

I dag var det dressyrträning på schemat vilket är andledningen till att jag inte bloggat så värst mycket idag. Jag tycker att det gick sjukt bra. Det var lite segt att komma igång och arbeta i skritten i början men skritten är ju en väldigt svår gångart att arbeta i också, speciellt på unghästar. Men jag märkte verkligen skillnad idag från de andra träningarna, ett framsteg och det är alltid så himla roligt! Hon fick en väldigt fin form idag och galoppen var nog den bästa vi har fått till någonsin. Fina fattningar & avsaktningar och galoppen rullade liksom på hela tiden, hon gick även fint på tygeln hela tiden. Nej idag är jag stolt över mig & min ponny :)
Fin gammal bild :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback