Hoppade barbacka....

Sitter just nu och tar det lugnt med varm choklad och kvällsmat, så skönt! Red barbacka idag i paddocken och skulle försöka mig på att hoppa. Jag har ju inte berättat för er att jag inte har någon sadel och det är därför jag ridit barbacka hela tiden. Det gick faktiskt väldigt bra, hon taggade sjukt mycket och busade efter hindret för att hon tyckte det var så himla kul .Så det var as roligt och gick helt okej fram tills när hon började bocka och sparka efter hindret. Jag trillade av ganska kraftigt haha, men strunt samma :)
 
Jag får skylla mig själv när jag vet att Iza blir så himla taggad och busig när hon får hoppa. Haha var iallafall värt ett försök och var roligt så länge det varade ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback