Hej!

Sitter just nu och kollar runt lite på youtube. Precis haft en liten tédejt med min mamma :) Skolan gick sjukt snabbt idag även fast vi fick till halv 4. I stallet red jag ut på en långskrittrunda i skogen sen gick jag lite till paddocken och jobbade i traven och galoppen. Som vanligt red jag barbacka och idag jobbade vi mest på galoppen då jag har haft lite problem med den när jag suttit barbacka. Vi övade fattningar och avsaktningar och jag försökte komma ner mycket mer i galoppen. Tillslut satt det också, hon var fint ställd och gick i en stadig form hela tiden även i fattningarna och avsaktningarna. Det märks verkligen hur mycket lättare det blir när man fått till det en gång, skön känsla! :) 
 
Ha en trevlig kväll, imon är det härliga torsdag ♥
 Bjuder på en riktigt gammal bild!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback