Härligt ridpass!

Dagens ridpass blev i paddocken idag. Jag red barbacka vilket är så himla mysigt. Vilket fall så red jag igenom Iza lite och arbetade henne mest i traven. Fick en riktigt fin form på henne idag som hon själv verkade trivas väldigt bra också. Det mesta satt idag som min sits, formen, stegen och det var en riktigt härlig känsla :) Jag kom där imot inte riktigt ner i galoppen vilket jag måste jobba på. Det var mest när hon kanske sprang i väg lite som jag inte riktigt blev stark i min sits och det kändes som att det blev lite skumpigt. Men det slutade bra även i galoppen och det är ju bara att jobba på det :) Det är sånna här pass man bara vill fortsätta och aldrig sluta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback