Dagen

Helt fantastiskt bra lördag! Efter värnamotrippen stack ju jag upp till stallet där jag och matilda släppte ihop Iza och hennes nya häst vilket gick bra. Sen gjorde vi det vanliga mockade och så.
Efter det gick vi till ridhus där jag red igenom Iza lite, var så himla tråkigt väder idag. Efter tvättade jag Izas svans och klippte manen. Det var väl behövligt då Izas svans var brun istället för vit och manen var hur lång som helst, sen att manen blev jätte ful för att jag inte kan sånt är ju en annan sak. Stallet tog ganska lång tid idag så efter det blev det kinamat och nu godis :) 
 
Imorgon är det pay & jump uppe i stallet så då ska jag va med, det ska bli riktigt roligt faktiskt ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback