Busungar

Hej allesammans! Har skrivit inlägg som tydligen inte velat läggas ut. Dagen började med att jag och mamma storhandlade. Samma vända körde hon upp mig till stallet där jag red ett pass i både skogen och paddocken. När jag kom hem var min syster och hennes barn här som ska sova över här i natt :) Så då blev det hamburgetallrik och efter det fika. Nu har jag och barnen varit ute och busat i skogen & lekparken så nu blir det lördagsmys med massa godis framför TV:n. Känner att jag kommer rulla fram efter denna dagen med allt gott, men det gör inget. Det är ju trots allt lördag ;) Se till att ha en bra lördagkväll nu! ♥
Bild på Engla & Liam från i somras :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback